- Nervös som ett as

Okej, sista dagen på "sommarlovet" är snart avklarad. Solen visade sig från sin bästa sida. Chill i solen är aldrig fel.
Jag känner mig nästan på topp, om jag inte vore så nervös xD
Kanske att den guidade rundturen hjälpte lite. Nu ligger man ju faktiskt ett litet steg före...
Ja, jag börjar på Universitetet imorgon!! Galet som bara den, med tanke på att jag inte alls hade planer på detta innan sommaren började. Jag tror det kan bli hur bra som helst.

Imorgon startar jag mitt nya liv. Jag är taggad.
Imorgon vaknar jag upp som en ny underbar människa.
Gladare, snyggare och på galet bra humör.
Nu ska vi bara se till så att detta håller i sig livet ut...=D
Någon som tvivlar kanske? xD

Jag ser det som så här. Känns det väldigt jobbigt imorgon, så tänker på framtiden typ. Man tänker på vad kul det blir sedan när man få gå därifrån.
Smart smart smart, eller är jag smart!? Jag tror jag är smart.

Nu ska jag gå och ladda, och vänta på ett sött telefonsamtal.
Önska mig lycka till så hörs vi imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0