- En låååång dag

Ida har jag hunnit med mycket. Har hunnit med att vakna, vart ute med Bobs två gånger kommer hinna bli en tredje...vart uppe på universitetet på min första föreläsning. Vad är turism? Intressant som fan faktiskt.
Åkt hem handlat grejjer till hamburgare, åkt med mamsen å Bloooomie till Bergvik och shoppat present till pappsen. Åkt hem chillat lite, bytt om åk till stallet, hoppat utan stigbyglar, höll på att gå åt skogen, men man har väl balans^^
Åkt hem lämnat bilen hos farmor och farfar. Badat, och ja, nu sitter jag här. Har faktiskt hunnit pratat i telefon 2 gånger med en söt person. Mums mums!!

Jag har ont i mina ögon när jag rör på dom åxå :( det är faktiskt inte kul!!
Nu ska jag gå och se på tv!!


Don't, don't let me be the last to know
Don't hold back, just let it go
I need to hear you say
You need me all the way
Oh, if you love me so,
Don't let me be the last to know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0