- 1989

Försöka duger för det mesta...
Här sitter jag nu och väntar. Väntar är väl ändå bland det jobbigaste man kan göra?
För att försöka stilla min nerver sitter jag nu här och lyssnar på "Black velvet" av Alannah Myles. En jäkligt bra låt, som förövrigt kom ut 1989. Ett bra år måste jag säga!!

Black velvet in that little boy's smile.
Black velvet with that slow southern style.
A new religion that'll bring ya to your knees.
Black velvet if you please.


Dessutom kan jag tipsa om att den är skön att köra bil till, prova det!

Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning, och sen är det bara att vänta.
Vänta vänta vänta!!!!

Men sedan blire fika fika fika!! Och kanske en liten jakt efter en rosa penna och sjal!!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0