Fredag

Hej alla glada!! Det var nu ett bra tag sen ni hörde något från mig. Men det har vart trubbel med datorn, ett sött litet virus hade trängt in i databasen och gjorde det omöjligt att surfa, det var tråkig...
Men nu är den förhoppningsvis på fötter igen, tack vare den där Fredrik ;D haha den lilla hackaren^^
Dock sitter jag nu i skolan och ska egentligen skriva en novell och en krönika, men brist på idéer så går det lite trögt fram.
Kan också passa på att nämna att våren är på väg, eller den är redan här, och jag är glad, tjoho!! ME  LIKE IT!!
Jo, men det var allt jag hade för stunden kanske åter kommer senare ikväll, om jag inte ska grejja hemma xD oj så ambitiöst det lät på en skala, tjalala!!!

Bara för det så blev det mulet, men kuuuul!!

Puss å hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0