BYS?

Här sitter jag med en ansökning till Biologiska YrkesHögskolan i Skara (BYS). Senast ansökningsdag är 18 april. Det skulle vara hur enkelt som helst och bara skicka in den, MEN, det står att medelåldern är 25-30 på de flesta sökande, jag är knappt 19. Dessutom ska man fylla i andra utbildningar och praktikplaster, något som jag saknar. Det ser jävligt mörkt ut, och jag har paaanik, va fan ska jag göra sen?!!!!

Det bästa och mest givande ser just nu ut att vara att flytta till Tanumshede under sommaren. Men då gäller det  såklart att man bli antagen som lägerledare också, vilket heller inte ser speciellt just ut....

Seriöst, jag önskar mig in i en bra och trygg framtid!! Ge mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0