Sjuuuuk!

Hade väl hoppats på att slippa bli förkyld som alla andra, men icke. Vaknade nu imorse, helt tät, hes och värsta spänningarna ovanför ögonen, tror nästan att jag har lite feber också, meeeeeeeeeen, jag vill verkligen inte!! Jag verkligen vägrar att inse att jag nog är sjuk, och borde ligga ner bäddad, och inte gå ut på hela dagen. Det blir till att knapra tabletter hela dagen som nån himla missbrukare, kommer väl gå runt och va helt hög, usch och fy!! Men så får det bli...

Hoppträna igår också, gick på ipren även då, men det var det värt, fick höra att jag hade "en otrolig känsla för hinder", det var lite kul, fast det måste vara nått medfött iaf, för jag vet inte att jag känner hindren nått mer än va andra gör^^ Skumt!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0