Förkyld fotgängare på turné

Vill ni veta en sak? Okej, då ska jag tala om det för er!
Förkylning och promenad är två ord som inte är vänner med varandra, dom är typ allergiska gentemot varandra, dom vill inte ingå i samma mening, inte en mening som låter "jag och min förkylning var ute och gick" iallafall. Man mår totalt kass efter en promenad med förkylningen. Så det är inget jag rekomenderar, man tror man är frisk som en nötkärna, lite små tät i bollen bara, men va fan, en promenad har väl ingen dött av. Ha, men där tar du fel, det är inte alls bra med promenader!!

Nu ska jag gå upp och fixa en caffe latte, och en kanelbulle, sedan ska jag titta på Andra avenyn till 20.30, sedan se klart på den halvan av idol som är kvar, och sedan ska jag se på top model från 21.00-23.00, det blir grejjer det!!

Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0