Stackars lilla älsklingen...

Min trötthet är inte längre lika påtaglig, det är skönt, börjar lämna de tankarna jag hade om att vara påväg att bli sjuk.
Idag åkte Amanda, Anna, Ida, och jag till Lillerud för att filma. Vi ska göra ett repotage i mediaproduktionen, och ja, vad ska man säga, det kan ha gått bra, men det kan lika gärna gått åt skogen också^^
Hur som helst så vill jag bara hälsa till Emma att jag nu kan åka buss till Vålberg själv, tror faktiskt att jag skulle klara av det helt själv, om jag nu skulle vilja det...
Men ni ska bara veta hur kallt det var att filma, fy fabian. Vi trodde vi skulle frysa ihjäl där ute i stallet. Men vi överlevde, så jag och anna gick till Mcdonalds och firade. De Luxe? kan den heta så tro, sjukt god var den iallfall, jag rekommenderar den varmt!

Något som är mindre kul är att min lilla älskling är sjuk:(
Eller han är frisk, men han blöder från de "vitala" delarna...
Han var hos farbror doktorn idag och då sa dom att han anntagligen har fel på prostatan, lille vän...
Men dom sa också att det är vanligt att den blir förstorad på äldre hundar, men eftersom att det blöder så kan det vara allvarligare..:*(
Ultraljud nästa vecka, då får vi reda på hur illa det är....
Stackars Bonzan!!
image41

Låt oss hålla tummarna för att det går bra!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: saers.

ja det får vi verkligen göra :c

2007-10-18 @ 20:25:22
Postat av: Pjuppie

*håller tummarna stenhårt* : >

2007-10-18 @ 20:50:23
URL: http://snigelblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0