Palla rubrik, säger jag bara

Ja, vad ska man säga. En dag har gått och inte har det hänt speciellt mycket. Gick upp klockan 9 och gick ut med vovven, åt frukost, och sen gick jag och la mej framför TV:n.
Sedan vill hunden ut igen^^ så då gick vi ut på promenad, när vi kom in åt jag lunch, mycket intressant.
Därefter ryckte jag upp mig och började städa och gjorde fint innan mamma kom hem, det var uppskattat.

Klockan kvart över fyra bar det iväg till stallet, jag hade min lilla älskling Ricardo, lätt bäst!!, dessutom hade vi hela manegen så vi fick rida fritt till musik, mycket mysigt. Han var lite lätt springig i början, men det ordnade vi upp efterhand, och sen fick vi även till en och annan bakdelsvändning, heja heja!!
Galopperade till Agnes, Right here, Right now, det var ett starkt ögonblick^^, Leila som inte är hemma, vet vad jag pratar om, haha
Efter lektionen fick jag och Mickaela i uppgift att promenera med sjuklingarna (hästar) Ullrike och Papillon, jag fick Papillon. Vi gick runt i paddocken i 10 minuter, det var 10 långa, händelserika minuter kan jag lova. Papillon fick för sig att hon skulle lägga sig ner och rulla, men då ryter Ida till och hon reser sig upp och blir värsta bitchen, resten av tiden gick hon och sparkade mej på hälsenorna, hästskrället!! Sedan så var ju alla skuggor hemskt läskiga så då var man ju tvungen att små stegra sig lite, äckelhäst!!! Men jag överlevde det med, annars skulle ja ju inte sitta här^^

Sara har tipsat mej om att om man vill få många läsare till bloggen så ska man skriva att man tagit hål i örat, så jag gör det nu:
Jag tog hål i öronen när jag var 9 år, häftig jag är va??^^

Det var allt för ikväll, hoppas vi ses nästa gång, samma tid samma kanal!!
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Kika gärna in på min blogg.. två nya tips idag om hur du kan piffa till din bloggdesign...

2007-10-31 @ 23:20:00
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Böske

ÅÅH JAAAA AGNES!!! xD

2007-11-01 @ 16:27:07
Postat av: saers.

känns som om "Designa din blogg" gav dig en pik ^^

och få många läsare vet jag inte, men kommentarer det får man :o

2007-11-01 @ 18:26:47
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0