Ilska och agressivitet!

Har du någonsin blivit så arg så att du bara har lust att slå sönder saker?
Det har jag, ganska ofta faktiskt, men då är det tur att man har en spärr i huvudet som säger: Nej Ida, nu lugnar vi ner oss!
Om man biter ihop tänderna så hårt det går, och knyter nävarna så brukar det gå över. Men fatta vad skönt det skulle vara att ja en sandsäck att slå på. Tror nästan att jag ska önska mej det i julklapp?
Jag blir inte arg speciellt ofta, men när jag väl blir det, så blir jag arg för allting på samma gång, kanske därför jag råkar ut för sådana raseriutbrott. Kanske att man borde va arg oftare istället, för små saker? Nja, asså jag tror faktiskt inte att det funkar det heller...
Jaja, det är väl bara att hoppas på att så få som nöjligt slipper stöta på mej när jag sliter av mig håret av ilska...

image29


Förövrigt så är det exakt så här jag skulle vilja göra med både min dator, och min bror!! Jag hatar det där jävla virus helvetet som vägrar att ge med sig. Kanske borde prova att ge den Kan-Jang? Naturläkemedel!

Fy i helvet om vi måste formatera om datorn, jag döööör!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0