En händelserik dag^^

Ja, då har man försökt att göra en skönhetsbehandling, men ack vad mörkt det ser ut...
"Dina tänder är fina, bra bett och allt, kommer bli svårt att få dej prioriterad"
TACK så mycket!!
Dessutom hinner jag fylla 19 innan behandlingen är avklarad så jag kommer få betala skiten själv, alltså seriöst!!
Jaja, men ska tillbaka imorgon då en tandläkare ska få checka läget på mina gaddar, men jag kommer ju ändå få betala en massa pengar, är det värt det??

Sedan har jag bokat klipp tid tills imorn:D, najs najs...och sedan så slipper jag gå upp sju för att åka till stallet, vi skiter helt enkelt i att åka dit, orka mocka utan betalning lixom, tror inte det...
Så genast blev dagen imorn lite lättare, perfekt, sovmorgon och grejjer, kan det bli bättre?

Har även köpt en kjol, snygg är den, nu är det bara ett par stövlar som saknas, ett par billiga!! Såg ett par på sko punkten som kan vara potentiella, men är dom värda 400 kronor tro?? Det tåls att fundera på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0