Vad ska jag skriva här då? Utklassning?

Hej och varmt välkommna in i värmen!!
Det är verkligen kallt ute^^

Hursomhelst så mår min nacke piss, så även mitt huvud. Men idag tänkte jag inte rikta in mej på allt negativt, tänkte bara nämna det så där i förbifarten.
Klockan 11 imorgon bär det av till den kungliga huvudstaden, med målet på den stora golfbollen. Det ska bli sjukt najjs:D
Men innan dess, så SKA jag städa mitt rum, försöka iallfall, så det är mysigt när jag kommer hem på söndag. Sedan borde jag egentligen göra klart svenskan, men det tror jag inte att jag orkar. Det får bli en senare fråga, eller vad man säger. Har iallafall kommit på ett ämne att prata om. Det ni gott folk. Vad är egentligen en dröm?
Deep shit, så att säga.

Sitter och ser på hockey också, Färjestad- Brynäs, 6-0 efter EN period. Vad händer och fötter? Man kan ju tro att det är knatte hockey, eller att det är GIK som spelar. Nej, nu var jag elak, men jag har hört att dom brukar förlora stort nu för tiden. Jag skriver bara ren fakta baserad information här, så det så!!

Får se ifall det blir några uppdateringar här framöver. Tveksamt, men vem vet. Den som lever får se som man brukar säga.
Om inte så får ni ha en underbar helg, för det tänker jag ha!!! Inget ska få förstöra min helg!! No way!!!

Puss och kram skumbanan, som för övrigt inte alls rimmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0