Sexy back^^

Ännu en fredag på Arena var vad det blev igår. Jag var inte så jätte sugen på det innan, kände mig så trött när jag kom hem från stallet, att jag inte kände för att göra något alls. Men har man sagt att man ska göra en sak så är det bara att styra dit. Och jag ångrar absolut ingenting. Det var hur kul som helst. Första gången med Leila liksom, det var stort, haha;D
Men man blir lika förvånad varje gång, över hur många dåliga "raggningsätt" folk kommer på. Igår var det nog dock bara en desperat stackare som tog första bästa, men man kan ju sköta det lite snyggt. Haha, fast han trodde nog att han gjorde det. Han började klappa mej på huvudet, sedan la han armen om mig, och när jag sedan visade mig ointresserad, så nästan slet han tag i mig. Herrregud!! Hur trög får man va?!. Jag var dock inte den enda som råkade ut för detta, även Leila och Linn fick prova på det, haha men det är kul för man skrattar så åt det efteråt...

Sedan förstår jag inte vad 50 åriga gubbar gör på en nattklubb för unga? Ursäkta, men om ni ska vara där kan ni ju visa lite respekt. Tränger sig före och ställer sig som en vägg mitt i vägen. Visst, det var väl inte det mest roliga uppträdandet men, MAN GÖR INTE SÅ!! Han var både längre och bredare än mig, och kunde lätt ha stått bakom. USCH, sånt gör mig så irriterad!

Dessutom kände jag att min rygg började protestera igår, och det får jag lida för idag kan jag säga. Jag vaggar fram som en gammal gammal tant. Kul att jag har stalltjänst imorn. Min rygg kommer ju ta livet av mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0