Råttet är mågat!!

Hej och varmt välkomna till dagens blogginlägg!
Jag tänkte börja med att säga att Leila och jag är laddade för party. Hon har skickat värsta party låtarna, så nu är vi på G!! Synd bara att det är torsdag, och att man måste plugga...
CV ska skrivas, som uppgift, men det är ju sjukt svårt att skriva ett CV när man inte söker nått jobb. Dessutom ett ansökningsbrev, jaja, det är väl bara att sätta sig ovh funderar ut ett lämpligt yrke.

Jag tänkte ta och titta på hockey sen, tänkte för ovanlighetens skulle se hela matchen. Får se om jag klarar det, men det kan nog bli spännande. Men första målet i fel bur och Ida sätter sig vid datorn istället. Någon måtta får det vara:
" Då är råttet mågat"

Har redigerat reportage idag också, och jag erkänner att jag inte var till någon vidare hjälp idag. Shame on me!!
Blev vi klara, nej det blev vi inte, så vi ska göra klart det imorgon. Men bara för att vi har världens bästa avslut, så behöver ni ju inte va avundsjuka, vi kan helt enkelt inte hjälpa det.
Som Nidsjö sa:
- Haha, det är äkta svt känsla från 90-talet på det där^^
Frågan om man ska ta det som komplimang?
Seda sa han:
- Det är så himla DÅLIGT så att det blir kul...
Men vi är medvetna om det hela så...haha

Jaja, jag tror jag stoppar här, har inget mer "vettigt" att säga så atte

"Så kom om ni kan, kom om ni vill, till pokerkväll i Vårbygård"

Kommentarer
Postat av: böske

ÅÅÅH FLORENCE!

2007-11-22 @ 21:23:21
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0