Palla äpplen?

Om jag inte hade vart på stan med Emma idag  så hade nog den här dagen känts riktig förjävlig. Nej, så illa kanske det inte var men iallfall. Jag shoppade en mysig tröja och en 80-tals topp som mamma kallde det^^ hon gillade den inte...men det gör jag!!
Hade som vanligt foto idag eftersom att det är måndag, fyra till sju, lika roligt varje gång. Nej men det var väl helt okej, förutom att jag inte gjorde ett skit, jag skulle komma på ideér, men jag hade idé torka idag. Så kan det gå...

Sedan bar det av till dansstudion, det SÖÖÖG!! Jag missa förra gången eftersom att jag inte var riktigt kry, men man kan tro att jag har missat en hel termin. Jag fattade ingenting, och jag fick panik, har fortfarande panik, USCH!!!
Jag är dessutom på uruselt humör, saken blev ju inte bättre av att maten var kass när jag kom hem heller. Stekt potatis, och sjukt stark korv, och stekt ägg, varför är världen emot mej idag???? Palla äcklig mat, palla vara trevlig, NEEEEEEEEJ!!!!!

Och inte har jag sovmorgon imorn heller, kan det bli bättre???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0