Jaha?

Jag snodde den från dej josse(a)...haha^^

10 BEVIS PÅ ATT DU ÄR KÄR ;

1 Du kan inte vara sur på personen längre än en minut
2 Du läser sms från personen om och om igen
3 Du känner dig blyg när du är med honom/henne
4 När du tänker på personen känner du dig lycklig
5 Bara av att höra hans/hennes namn ler du
När du tittar på honom/henne ser du inte människorna runt omkring dig för att du är så upptagen med just DEN personen
7 Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
8 Den personen börjar sakta men säkert bli den ända du tänker på
9 Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10  Du skulle göra vad som helst för personen



Medan du läste detta var det bara EN person du tänkte på  


Har man tråkigt så har man....

Här tänkte jag även lägga in en bild, men sedan insåg jag att det inte var så passande. Jag vet att många som läst Leilas blogg då genast skulle misstolka det hela...
En söt bild med gula blommor på, naaj, jag tror jag skippar det^^
 


Kommentarer
Postat av: böske

mohahaha im good

2007-11-11 @ 21:02:12
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0