Jag mår illa som en gorilla

Jag mår illa, och jag vet inte vad som är fel. Jag har börjat fundera åt ett håll, men det skulle ju vara sjukt att gå runt och må illa bara för det.
Största felet tror jag är att jag inte vet vad jag vill, att jag dessutom inte vågar lita på någon längre kan ju också ha något med saken att göra.
Jag blir galen på hela den här grejjen. Det har snart gått ett år sedan den här jävla karusellen började, och vi har fortfarande inte fått någon lösning på den. Den ändras från dag till dag.
Att jag skulle få en till sak att tänka på gör kanske inte saken bättre heller. Vad ska jag göra??
Varför kan ingenting vara enkelt för en gång skull?? Jag är så himla trött på allt krångel, jag vill veta vad jag vill. Jag vill veta vad jag ska göra.
Tänk vad lätt det skulle vara om man kunde se in i framtiden, så att man kunde se hur allting skulle bli. Då hade det inte behövt bli några problem....
Det här blev en text som inte säger någonting, fast ändå säger en hel del. Jag förstår vad jag menar så för mig så säger den mycket, men för er andra som inte förstår, är det här bara en text, med MASSA ord.

Jag vill prata med någon, men är rädd för att bli för egoistisk för att jag inte orkar lyssna på någon annan. Jag lyssnar, men tar inte in det, det blir helt enkelt en en vägs kommunikation. Det är inte bra det.....
FÖRLÅT!

Kommentarer
Postat av: linn

det kommer lösa sig

2007-11-14 @ 19:06:13
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0