Inte min dag!

Som jag befarade igår, så vaknade jag upp med ryggskott, eller nått i den stilen. Men det var bara att ge sig iväg till stallet halv sju på morgonen iallfall. Det var den lääängsta dagen på länge. Tack Ipren för att du finns!
Med ömmande rygg mockade jag, och sprang med kärror, men värst var ändå påtagningen av täcken, när man skulle sträcka armarna upp i luften. Vilken mardröm. Det dumma var också att när man rört på sig ett tag så kände man inte av smärtan, utan man gjorde alla möjliga sorters rörelser, som man får sota för sen/nu. Whääää. Det är hemskt, jag vaggar fram som en anka!!!
Dessutom så orkade jag inte dra skottkärran ordentligt, så den vingla omkring, och när jag skulle tömma den, anföll den. Blåmärke på nyckelbenet blev det, sedan snubblade jag på handtaget och slog i knät. Plus att jag blev knockad av en häst. Och nu mår min rygg sämre än någonsin!!! Ghaaa!
Ursäkta att jag klagar, men jag mår lite pissigt just nu.
Jag har en rygg till salu, någon som är intresserad, hör av er!

Nu ska jag sova. God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0