Foto skjut!^^

Sista dagen på lovet och jag har världens huvudvärk!!
Har vart hos en fotograf i dag och tagit bilder i en studio, fy så hemskt det var...eller mest pinsamt!!
Ser man inte ut som en modell så ska man heller inte behöva vara som en modell, det kändes bara jätte jätte konstigt, men men, är det vad mamma och pappa vill så visst. Det bästa är att dom kommer bli retuscherade innan vi får bildern, tur som fan det! Mellan 100 och 150 bilder kommer vi anntagligen få på en skiva. Men det togs närmare 400 bilder, men då även på bror och Bonzan. Jag är inte kamerakåt om det var det ni trodde....

Aja, det var vad jag har gjort idag, mer än så lär det inte bli heller, för mitt huvudvärker efter alla blixtar, USCH!! Jag har men för livet^^

Kommentarer
Postat av: böske

nämen fan vad kul:D dom måste man få se sen

2007-11-04 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0