En rolig historia?

Rerportage
Krönika
Bildanalys
Svenska-NP
Svenska inlämmningsuppgift
CV(?)
Har jag glömt något tro? Jag tror inte det, som om inte det här skulle vara nog. Svenska uppgiften har vi dock haft hela terminen på oss att göra, men resten, shit pommes frites, vet inte vart jag ska ta vägen. Jag tror jag drunknar snart!!! Det är på tok för mycket för min lilla hjärna.

Vill ni höra en rolig historia? Jag fattar den dock inte själv, eller alltså jag fattar inte det roliga, jag kanske är för liten^^
Pass på:
Om man har två nötter på marken har man jordnötter,
Om man har två nötter på en val har man valnötter,
Om man har två nötter på hakan så har man anntagligen en kuk i munnen?

Skrattar ni? Det gör inte jag...konstigt?

Kommentarer
Postat av: Pjuppie

Glöm inte svenska muntligt! ;D

2007-11-09 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0