Alla helgonsafton

Mörkret faller tidigit på dagen nu, hösten har blivit mer påtaglig nu, och snart så nalkas väl även vintern. Cyklade till kyrkogården förut, i mörkret, utan lampor, samtidigt som jag försökte skriva ett sms, rädslan att bli påkörd var med mig hela tiden. Behövde cykla mitt i vägen när jag närmade mej, eftersom att hela Karlstadsbefolkning befann sig hos sina döda och utan ljus på cykeln var det ingen "ljus upplevelse" . Allahelgonsdag har varit en riktigt trevlig dag, väder mässigt sett i varje fall. På dagen sken solen, och nu är det alldeles stjärnklart, helt underbart.

Sista dagen på lovet är det imorn, har ingen aning om vad jag ska hitta på då, men det borde ju vara nått riktigt roligt tycker jag, fast det blir väl att skriva klart bildanalysen som jag så smått har börjat med. Men så länge det inte är några pluggprov så är jag nöjd=).

Jag har blivit förslappad, en soffpotatis, ändring blir imorn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0