Proud to be me...

Då var det Sommarlov dåra:O, ehe, ursäkta, men är det sant!? Jag vet inte om ja vågar tro på det faktiskt, men okej då...
Avslutning igår, och det är inte klokt egentligen vad folk blir trevliga när dom får lite innanför västen:S typ övertrevliga, man vet ju inte om dom menar allvar överhuvudtaget, men det spörs, som det som så fint heter...spännande..haha

Har gått runt med en jobbig känsla hela dagen, vill sluta tänka och analysera allt, men det går ju inte...FAANN!!!

Men nu är det sommar, och fan då om det inte ska gå att glömma allt, och bara ha kul, och inte bry sig, jag mår fan dåligt av hela den här grejjen, å shit vad jag svär!!

  

Min vita topp lyser upp tillvaron lite iaf;) alltid en början...

Och idag har jag umgåtts med ulle, typ hela dagen, det händer inte allt för ofta, men det måste det bli en ändring på;D
Har shoppat också, impulsköp är bra, hahah

That was it!!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha snyggt kort där :D alla gör samma sak utom jag ;O

2007-06-17 @ 11:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0