Krama mej!!

Jag har gjort något som jag kommer att ha svårt att hålla. Jag kommer aldrig att klara av att klippa helt, även om det är det jag antagligen skulle må bäst av. Jag tror nästan att jag har pratat mest med dej om hur jag egentligen mår, ialla fall så är du en av dom jag har pratat mest med. Det har kännts bra, men efteråt så oroar jag mej alltid för att du bara lurar mej, att du leker med mina känslor...
Hur jag än gör så kommer jag att må dåligt, men det jag har beslutat mej för nu kanske är bäst i längden, jag önskar att jag kunde lita på dej till 100%, men jag är inte säker, och kommer nog aldrig bli det heller...
Frågan är hur länge jag kommer stå ut med det här, om något bara kunde tänka sej att gå åt rätt håll för en gång skull!!

Om drömmar vore verklighet så skulle det vara rent underbart, men drömmar är drömmar och så kommer det alltid förbli...

Jag begär inte mycket, men snälla krama mej!!!

Det är ju typiskt att allt ska inträffa samtidigt, så att helvetet blir än mer jävligt, utrota känslorna!!

Jag ska försöka bita ihop, försöka glömma dej, för jag betyder antagligen inte lika mycket för dej som du betyder för mej... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0