It´s a new style...

Säg-estival var det, och det var rätt kul faktiskt, men musiken kanske ändå inte var i min smak, eller jo en del var helt okej, medans andra var totalt värdelösa, enligt mej alltså...
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och det kanske är lika bra, vill ju inte trötta ut folk med en massa nonsens, men men...

Det är endast några få dagar kvar tills det är sommarlov, hur sjukt är inte det på en skala!? Sjukt SJUKT!!
Det känns som om jag redan har nämnt detta en gång redan, men det tåls att sägas ett antal gånger, för jag har svårt att fattar att det är sant..

Dessutom så har jag kommit på att jag vill ha en STOR T-shirt, så den som är ägare av en sådan kan ju meddela mej;D, ibland får man knasiga idéer helt enkelt...

Och eftersom att det snart är SOMMARLOV, så passade jag på att byta layout på min vackra blogg, var den inte B förut så lär den ha blivit det nu..haha men det är blommor iaf;D

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0