Gilla läget?

Lördag, Sol, Skutberget och tre söta ponnyer, min dag är sammanfattad
Det var faktiskt jätte mysigt att vandra omkring där på bland alla små barn och ponnysarna...
Men sedan när ja kom hem och skulle ta av mej tröjan så inser jag att det inte går, den sitter lixom kvar fast att jag tagit av den;S, ni kanske förstår vad jag menar...
Försökte föreviga eländet, men hitta inte kameran, så de fick bli en dålig kvalité bild istället;P

image3

Att jag ALDRIG lär mej!!
Men erkänn att ni tycker det är lite snyggt iaf;D haha
HERRE GUD!!!

That´s it!!

Kommentarer
Postat av: Pjuppie

Jo, jag känner mig lite avis xDD

2007-06-03 @ 15:29:54
Postat av: Böske

jag hoppas inte detdär är bonnbränna xD

2007-06-03 @ 16:59:53
URL: http://leilaboske.blogg.se
Postat av: Emma

haha det där mina vänner är precis vad bonnbränna är :D kanske skulle skicka in bilden så kan dom ha den i ordlistor om någon slår upp bonnbränna å inte vet vad det är ;D haha nej nu ska jag inte vara dum.. Men det värsta lägger sig nog snart :D

2007-06-03 @ 17:24:00
Postat av: ajjda

JO, leila det är precis vad det är!!!

2007-06-03 @ 17:24:08
Postat av: böske

hahaha stackars lilla ida xD du kan få lite arabgener av mig så bränner du dig inte

2007-06-03 @ 18:06:01
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0