"Dan före dan"

Dagen innan skolavslutningen har vart hur tråkig som helst, vill då inte tänka på de kommande lediga dagarna, shit va uttråkad jag kommer bli om det fortsätter i den här takten, OJOJOJ!!

Sedan vill jag bara tala om att det finns saker man inte vill höra när man försöker sova!!! Ghaaa!!
Bingo!!Bingo igen!!

Hur som helst, så kan en del göra en lätt förvirrad, speciellt när man redan är förvirrad i sig själv, haha
Jag undrar vart min hjärna har tagit vägen??

You got me deeper than deep and I'm constantly blinded!!
Hjälp, är det någon som vet hur man blir av med låtar som fastnat på hjärnan så skulle jag vara glad ifall den personen träder fram, NUUUU!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0