Rent a Tent

Hemma efter en vecka i tält. Jag överlevde, och hade det vart nödvändigt så hade ja nog kunnat stanna nån natt till, känns så nu i efterhand haha
Tvättade håret igår, det var nog bland det skönaste jag gjort på länge haha, det roliga är att det ser ut som om jag har klippt mej XD Ett tips till alla: tvätta inte håret på en vecka!

Arvika var överförväntan, riktigt skojjigt faktiskt, dock alldeles för lite sömn, men det går att ta igen nu...
Sedan så har jag fått värsta feta musklerna, nerrå, men lite tränade blev man allt hehe och ett feting myggbett på fingret=O det gör ont!!
Men nu ska ja inte klaga, för jag har egentligen inget att klaga över, för jag har ätit glass med hallon som var det godaste den här veckan=D
Den här veckan har bestått av olika röror med bönor, kikärtor och linser, och en massa vatten eller nått, hur som helst så har smaklökarna fått jobba för att leta reda på nån slags smak, men ingen dog, och det är huvudsaken

Jag skulle säkert kunna skriva mera,
SARAH DAWN FINER!!!!
men jag orkar inte, men undrar ni nått så berättar jag gärna, haha
okej de där lät inge bra, men hursomhelst så tänker jag inte skriva mer nu utan vi hörs IRL istället, okej?;D
Då säger vi så hihi

Ajökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0