Nya tider är påväg

Ehe, ursäkta vad sa du?
Nu är det så här gott folk att det inte kommer ske några förändringar i min familj. Nepp, vi ska bo kvar och leva lyckliga i alla våra dagar som en vanlig familj.
Fast är jag glad?
För att vara ärlig så är det tveksamt, för jag har hört detta förr nämligen. Inte i år dock, men sist det vara på tal om att skiljas. Ja, ni ska veta att det här var inte första gången, men det var den längsta tiden och det närmaste dom kommit. Papprena var på skrivna och allt var färdigt. Trodde jag!! Men nej då, nu ska vi prova och se hur länge vi klarar det den här gången. Max fram till jul, om inte förr, kanske redan nästa vecka, ja, för det är snäva svängar vi pratar om, från att hata varann till att älska på bara några dagar, ja säger bara HERRE GUD!!

Men nu ska jag väl slippa må dåligt ialla fall, och inga fler lessna miner, ja hoppas kan man ju alltid göra!!

Idag har ja förövrigt total städat mitt rum, det var nog ett halvår sedan sist, MINST!! och sen passade jag på att ta resten av källaren också när jag ändå var igång lixom, är man bra eller är man bra??

Sedan så skulle jag vilja hälsa till alla som har rest bort till olika ställen den här veckan: Jag hoppas ni har det bra!!:D
Och Emma, kör inte ihjäl någon, kan du lova det, eller ska jag gå ut med rikslarm kanske?? haha, nej nu ska jag inte vara elak, det kommer gå så bra!! Körkort innebär ju fler turer till stan i höst hoppas jag!!! Jag håller tummarna;D

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen ihjälkörd idag inte! iofs så va det nästan ingen trafik i säffle klockan 8 :P men backade runt krön, smygkörde och startade i backe gjorde jag (mkt nöjd) haha

2007-07-02 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0