Massa tjat om ingenting

Idag vaknade jag upp med ett "hängande öga" som pappa så fint kallade det. Jag såg själv dock ingen skillnad, sedan kom mamma hem och sa att mitt öga var svullet, jag kollar mej i spegeln och inser att jag bara har ett och ett halvt öga som syns. Det var lite läskigt, fråga mej inte vad som har hänt, för jag har ingen aning...
Som tur är så har det börjat återgå till sitt normala utseende nu...

Min kära moder är fast besluten med att jag ska följa med till hennes jobb någon dag, och försöka få "svärmorsdröm- killen" på fall. Hon har till och med tagit reda på om han är singel, och det var han, dessutom så har han berättat att han inte är ute och letar utan han väntar på att den rätta ska dyka upp...haha jag ser min chans!! Det värsta är att hon har engagerat sina arbets kamrater i det här, det är dom som samlar ihop informationen om denna kille, och de tycker också att jag ska komma på besök, Ärligt talat vad blir det?? Har någon frågat mej vad jag tycker??

Jag kan meddela att man blir sjukt sliten av att arbeta på arvika festivalen, men jag orkar ändå inte sitta still, idag har jag städat Tv-rummet, dammsugit soffan(det levde skalbaggar i den) och fixat, men man har väl blivit van att arbeta, haha. Det är nog bra för mej det, jag är annars en otroligt lat individ, bara så ni vet...

Idag bröt jag även mitt löfte om att inte höra av mej, ett sms skickades, fick jag nått svar?? Nej, men vad hade jag väntat mej lixom...nu är iallafall den bollen kastad och är nu totalt i dina händer, gör vad du vill med den, behåll den, eller kasta tillbaka den! Orkar snart inte bry mej längre.

Jag har funderat på en sak idag, och den saken handlade om att man borde införa en funderingsfri dag, en dag då man tömmer hjärnan totalt, man får inte tänka på saker överhuvudtaget, och med det menar jag då djupa saker och sånt där ni vet, vardagliga saker kan man väl få tänka på, eller ja, det beror ju på vad man menar med vardagliga saker, en sak som jag har funderat på idag är en vardaglig sak i sej, men alltså ni förstår nog vad jag menar;D HOPPAS JAG!!


Ett långt och invecklat inlägg blev det, men det blir så när man är hemma och har tid att tänka, man uppskattar ensamheten himla mycket när man umgåtts med personer konstant en hel vecka, inget illa ment, det var en jätte trevlig vecka, men även här hoppas jag att ni förstår vad jag menar, annars får vi ta oss ett snack och reda ut missförstånden;P hihi 

En och en halv vecka kvar innan man börjar jobba då, det innebär också att sommarlovet snart är slut och det är dags att börja tänka på allvarliga saker, VILL INTE!!! JAG ÄR INTE REDO!! HJÄLP!!

Med dessa väl valda ord vill jag avrunda detta inlägg för idag, hoppas ni inte har somnat, (VAKNA!!), ni behöver inte känna er illa tillmods om ni har gjort det, jag förstår er, jag somnade nästa när jag skrev detta, så:
DET ÄR LUNGT!!
Ska ja ta diskussionen om vad defenitionen av denna mening innebär, eller ska jag spara det till ett annat tillfälle kanske...
Jag skonar er, det är lugnt, jag avslutar här med med dessa ord:
Man ska sluta när man ligger på topp!!


Kommentarer
Postat av: sara (namnsdag ftw!!)

haha, roligt blogginlägg! :D

2007-07-19 @ 20:17:13
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0