Knäck mej, gör det för all del! Tackar!

Vill bara börja med att säga att jag skriver för min egen skull, och ingen annans, sedan är det upptill var och en, hur vida man vill ta del av det eller inte. Vad jag menar är att ingen är tvingad att läsa...

Idag har jag och Ulle vandrat runt sjön, hela 5 kilometer, sug på den!! Okej, det kanske inte var så mycket, men vem vet, det kanske hinner bli ett varv till innan den här kvällen är slut, ialla fall för min del. För vissa står ju i kassan på Norrstrandspizzeria och nördar sig;P, haha nejdå skojja bara. Ska jag vara riktigt ärlig så är jag lite avundsjuk...

Nej, men nu ska jag gå ha jätte kul, för jag ska göra precis allt och INGENTING som jag kan komma på!! Mohahahaha!!!
Försök och knäck mej din anonyme jävel!!! Kom då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0