Hockeybögar går in i väggen?

Jag har ett litet problem, eller det kanske inte är något problem i sig, fast jo det är nog ett problem om jag tänker efter, eller det kanske inte är ett problem direkt men...
Hursom helst, ni vet sådana där ringsingnaler till nallen, realtones eller va katten det heter är grymt irriterande om det är fel signal som spelas. Det är här mitt "problem" ligger, min bro har en ringsignal som biter sig fast på hjärnan, iallafall på min hjärna;P
"Sluta mobba mej´rå!...Jävla hockeybög!!!" Sedan lägger man på världens norrländska accent, eller ni vet så där som Foppa snackar...och sedan tänker ni er mej gå runt å säga så där, som inte ens kan prata norrländska, "SKUMBANANER", dessutom så är det inte slut där, för det finns en text till det hela också, det där var ju bara introt så att säga, texten är ganska så barnförbjuden om man säger så, det kanske ni fattar efter att ha hört vad den handlar om...Ja, herregud säger ja, det här är nog ett sånt där i-landsproblem skulle ja kunna tänka mej!!
Men det blir så när man arbetar så hårt hela dagen för att tjäna pengar, ojoj, det är så jobbigt så ja tror ja kommer bli utbränd innan det här är över, hahahah!!

Kommentarer
Postat av: lool

stackars liten..............

2008-01-21 @ 15:07:08
Postat av: Hockeybögen

Det där innehålet är så jävla ortävist!!! Alla bara trakkar mig ock andra hokeybögar!!!!!!!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS PÅ FOLK SOM DÄJ!!!!!!

2008-01-21 @ 15:08:48
Postat av: #19

Kan någon säga mig vad den låten heter jag tycker den är bra , men jag vet inte va den heter ? : ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-02 @ 14:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0