"Det är lungt"

Jo men så att, snart ska vi äta varmrätten, som jag har väntat på sedan igår, här snackar vi utdragen middag...
Det är också sista dagen som ensambarn, sedan är bror tillbaka, fan va jobbigt, han kan väl lika gäran flytta till Grums!!
Fast pappa har förklarat för mig att jag kommer va glad att jag har honom när jag en dag ringer och säger: Min pojkvän kanske slår mej, kan du hjälpa mej?
Vaddå kanske? Jag skrattade så jag dog, men jag var en smula övertrött också.
Hur som helst, så är jag sjukt trött på det himla vädret som inte kan bestämma sig för om det ska vara sol eller mulet, jag tror att himmlen är rädd för solen. För på dagen så är det en himmla massa moln på himlen som döljer solen, sedan blir det kväll och då försvinner molnen och lämnar plats för månen, så tror jag att det är iaf;D haha
Ni får tycka att jag är knäpp, det är lungt!

Ska jag kanske ta upp det där nu, vad "det är lungt" egentligen innebär?
Jo, så här:
"Det är lungt" är ett uttryck som användts väldigt ofta, vid nästan alla tillfällen, men vad menar man?
Jag tror att det är att egentligen så är det inte lungt, eller alltså, det går bra, men egentligen så tror jag att man vill att den man sagt det till ska säga "lägg av" jag tar över eller nått sånt, hur som helst så är det undermedvetet!
Nu fattar inte ni något alls, och det gör inte jag heller, men "det är lungt" det löser sig!

Jag tror jag ska hålla mej till saker jag kan, vilket iochförsig inte är så mycket, så därför så ska jag nu gå och äta den efterlängtade middagen, grillat kött och friterade pommes, och nån sås?
Det blir nog bra!

Puss på er! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0