Spice up your life

Jahapp, muntligt anförande avklarat (check)
Men usch vad dåligt det gick, jag skämms. Jag kände redan innan, när jag skulle öppna munnen att det skulle gå i skogen. Jag blir alltid hyper nervös när jag ska prata så där, och jag känner hur rösten vill vika sig. Detta gör att jag under inga omständigheter kan bryta manus. Vilket då innebär att jag låter som en robot som bara mal på. Inte bra alls.

Hade tänkt att städa mitt rum, men så blev inte fallet. Min kära farmor fyllde år idag. Grattis farmor!!;D
Så det blev mat och tårta där. Mycket bättre än att säda. haha

Imorgon ska jag knäckas igen, whähää, jag vill inte, det är ju så sjukt äckligt. Det är tur att det går fort i varje fall. Men det blir till att bära mjukisar, för jag tänker inte klä av mej^^ haha

-----------------------------

Colors of the world
(Spice up your life!)
Every boy and every girl
(Spice up your life!)
People of the world
(Spice up your life!)

Jag var aldrig nått vidare fan av Spice Girls på den tiden då det begav  sig. Men nu minsann så sätter sig låtarna på hjärnan. Lite skämmigt faktiskt!!:O

Kommentarer
Postat av: sara

ditt va ju bra :)

2007-12-05 @ 18:21:43
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0