Skojjigt värre

Har ni hört talas om den "skojfriske" pappan? Nej, jag kan tänka mej det. Det hade inte jag heller föräns ikväll. Han uppenbarade sig helt plötsligt i mitt kök. Från ingenstans, haha. Jag tror bestämt att någon var lite övertrött, eller nått i den stilen. Ja, skämt så här på lördagskvällen kan ibland bli grymt roliga. Jaja, slut tjatat om den "skojfriske" pappan. Vi får väl se när han återvänder nästa gång..haha

Dessutom har jag en katt som leker följa John, jag börjar bli lite smått irriterad på honom. Måns är hans namn, fast han är rätt söt^^

Och för att klämma in lite om min rygg. Den har blivit mycket bättre, MEN när allting känns bra så gör man grejjer man inte borde och så börjar den ömma så sött. Det är roligt nästan jämt. Men mitt rum är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0