Punkt

"Idolkväll" hos emma blev det igår. Vi såg på både reprisen från förra veckan och själva finalen, töntar som vi är.
Vann rätt person? Jag vet inte....
Hursomhelst så var det trevligt, vi sjöng även singstar. Vi var ju tvugna att bevisa för oss själva att vi också skulle ha platsat i Globen. Haha, usch så förjävligt det lät, iallfall från min sida. Men kul var det i varje fall.
Tidig uppstigning blev det också, eller egentligen inte, men jag är helt slut nu ändå haha. Jag slocknade som ett ljus i soffan, och sov i en och en halv timme, sedan blir man inte sig själv efteråt^^ men så kan det gå.

Ja du? Vad ska jag skriva nu? Ingen aning faktiskt:O så vi sätter nog punkt här;P End of conversation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0