Pånytt född?

En weekend i den kungliga huvudstaden blev det, och det var sjukt kul.
Showen i Globen var helt underbar, iallfall vissa delar, andra delar var lite långtråkiga. Jag syftar då på själva tävlingarna. Shownummren däremot var helt otroliga. Jag blev nästan tårögd ibland. Ja, jag vet jag är mesig, men det var så fint:)
En sjungande isprinsessa på en vit häst, med ett följe av vita islandshästar, en man som fick 5 hästar att bete sig som väldresserade hundar, dressyr barbacka, en dressyr stjärna som strippar, pamela anderson på hästryggen, en gammal engelskman utklädd till Paris Hilton som springer runt och åmar sig på hindrena, behöver jag säga mer, kvällen var fulländad haha

Dessutom måste det tilläggas att farfar körde lagligt hela vägen ner, för det önskade dom att jag skulle skriva på bloggen, skulle även avsluta med "hihi", så då gör jag väl det då HIHI;D

Igår kikade jag på min söta kusin "Tilla" när hon spelade handboll. Jätte duktgi:D:D
Säger bara:
"Sikta i klykan på keepern" föräldrar alltså, som bara måste lägga sig i ungarnas spel^^

Efter det blev det en tur på stan med Jossipossi. Jag shoppade loss kan jag meddela. Eller det kändes som det iallfall, men nu när jag tittar efter så är det inte så himla mycket.
En tröja, skor, linne och lite smått..kul kul=)

Och vet ni vad!? Jag är som en ny människa!! Jag kan gå igen, jag är frisker, eller jag, haha det beror ju på hur man ser på saken såklart, men på god väg i varje fall.

------------------------------------------------

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


Den sätter sig på hjärnan, och den är snart sönderlyssnad. Snart snart!!

Kommentarer
Postat av: Nika

Inga bilder från den kungliga huvudstaden ????. Hästar som sitter som hundar eller så??

2007-12-05 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0