Jora, men så atte!?

Ibland är jag så fruktansvärt dum dum dum!! Jag var och red igår, eftersom att jag aldrig var hos kiropraktorn, och då tänkte jag att det var lugnt. HA, tji fick jag för det. Min ryggrad svek mig när vi skulle trava. Jag vågade inte driva mot hindrena, så att hoppen blev jätte kantiga, och jag tappade tyglarna. Och idag har jag ont i ryggen. Duktigt Ida!! Jävligt duktigt!!

Jag börjar bli så fruktansvärt trött på skolan också. Idag är jag bara jätte trött, och irriterad. Känner för att sätta mig någonstans och gråta!! Grrrrrrr!
Mitt rum ser som "hej kom och hjälp mej", orkar jag städa? Naaj, tror inte det!! Sovmorgon imorgon? Jajamensan!!

Sedan har jag ett stort problem, så om någon vill hjälpa mej så:
Jag ska jobba i stallet den 16 december. Men jag får inte. Så är det någon som vill hjälpa mig med detta skulle jag bli väldigt glad. Tack på förhand;D

--------------

If there's so much I must be
Can I still just be me
The way I am?
Can I trust in my own heart
Or am I just one part
Of some big plan?


Just det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0