God Jul, med fortsättning^^

Julen är snart över. Men det har varit trevligt. Fått en massa fina grejjer. Men man har kommit till en ny fas i livet, med risk för att verka lite djup. Det är inte längre sakerna som är det viktiga, utan allt runt omkring ;) Mat och gemenskap, och en massa bra på tv:n haha

Men nu börjar jag känna mej lite ensam här. Känns som om alla är ute och hittar på saker? Har jag fel? Lite fel har jag, för linnsey och Pjuppie är hemma och är sjukliga, men jag är frisk, vart är alla andra??? Leila jobbar också kom jag på. Aja, skit samma, blir väl att ta det lugnt och käka chips och en maaaaasssa choklad^^

Men här kommer en hälsning från min alldeles egna tomtenisse:image46

Han vaktar klapparna så fint i den special tillverkade luvan gjord av mej, mmahaha, söt va?;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0