Ett långt inlägg, med en massa gojja

Tre intensiva dagar i stallet. Träningsvärken sitter där den ska, och mer där till. Men  det var faktiskt riktigt kul att arbeta idag. Jag kände mig så vuxen och duktig. När de vuxna som bär ansvaret frågar lilla mig om råd, ja, då är det bara att tacka och ta emot.
Sedan arbetade jag med underbara människor för en gång skull också. Tack Bea för att du dök upp, fastän att du försov dej några timmar.;D

När jag kom hem från stallet hoppade jag in i duschen, sedan gick jag och la mig sov i soffan. Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så, men filmen var väl kanske inte den bästa. Det var nån film med Olsen-tvillingarna, det säger en del om filmen bara det.

På tal om film, har ni sett "From dusk till/to(?) dawn"? En myyyyyyycket konstig film. Två tredje delar är normal, man tror att det är en helt vanlig gangsterfilm, sedan flippar den totalt. Kanske inte ska avslöja vad som händer för er som vill se den, men hör av er om ni vill höra, haha^^
Man blir verkligen chockad:
- Hi, I´m Kate, what´s your name?
- Sex-machine!!

Bara det säger en liten del av hur konstig den var, tro nu för gudsskull inte att det var en P-rulle!! Okej!? För det var det inte, jag lovar och svär. Då hade jag inte skrivit om den här, haha (a)

Nu ska jag gå och leta reda på en bra film, leta reda på lite ostbågar och julmust, och roa mig själv, jag känner mej sååååååå ensam. Men ensamheten är den bästa kryddan, nej, just det, hungern är det som är den bästa kryddan. Sak samma juh!!

Aja hursomhelst så kan jag meddela att Grums Ik (hockey) har vunnit en cup i Mariestad, just nu idag. Helt otroligt. Var min käre bror målgörare? Jamen det var han juh, jag kan väl kanske kosta på ett GRATTIS, men tro inte att jag tycker om honom för det, okej!? hihihi

Tack för mig!!!!
Hoppas ni inte sover, utan att ni frodas som grönsaker...
Hahah, jag kom på en intern grej nu. Tror dock inte att någon som läser denna blogg kommer fatta detta men:
*** ******, frodar sig bäst i barrskog^^ ojoj det var lääääääääääääänge sen, på den gammla goda tiden faktiskt. Inte för att den kanske var så god, men om jag säger som så här. Den tiden var god, men den är tiden är godare, haha

Och just det. Ni vet nog vilka ni är som jag nu riktar mig till. Eran dröm om att få se mig i ett visst tillstånd är nog närmare än vad ni kan ana. Haha

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0