Dygnat, ojoj

I natt var det bio som gällde, det var trevligt, men ack så trött man blev. Sov inte så jätte mycket igår, var vaken hela natten, och jag har fortfarande inte sovit något. Inte kommer jag göra det än på ett tag heller, eftersom att jag har dragit ut min kära tand.
"Nu ska du helst sitta upp i 3-4 timmar, och inte får du äta något heller"
Jo, men tjenare. Ser jag ut som om jag kommer orka sitta upp i FYRA timmar, naaaj det tror jag inte. Men men, det ser inte bättre ut.
Jag är sjukt trött och as hungrig. Jag tycker riktigt synd om mig själv just nu. Men jävlar vilka fina tänder jag kommer få.
Haha, men jag känner mig inte så jävla charmig just nu dock, halva käften är bort domnad, och en fet bomullstuss inne i munnen som gör att jag ser ut som en hamster xD. Inte kan jag prata normalt heller, mahaha. Och vet ni vad. Mamma drog med mej till banken direkt efteråt, jävligt schysst måste jag säga. Usch usch så pinsamt

Dessutom har jag fett med grejjer att skriva åxå, meeeeeeeen, jag pallar faktiskt inte med det just nu. Det får bli lite TV först så får vi se sen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0