Desperado

Det ser rätt mörkt ut just nu. Ständigt tjat om den där ryggen, jo, jag vet, men alltså. Jag har stalltjänst på lördag, och jag bör verkligen inte jobba då. Men finns det någon jävel som kan tänka sig att jobba då åt mej?? NEEEEEEEEJ!!
- Jag ska köpa julklappar
- Nej jag orkar inte
- Det är dagen före jul (nej för det är det inte)

Nej, men jag förstår väl om ni inte vill jobba, det vill inte jag heller. Men jag SKA inte jobba, eftersom att jag kan förstöra mig då. Jag har ett mycket bra skäl till varför!!
Dessutom har jag tappat bort listan med nummer till resterande seniorer. Vad göra??Jag har panik, jag börjar bli desperat.
Hallå, ni får ju faktiskt 4 ridlektioner!! hela FYRA stycken:O

Så:
Om ni är över 18 år, och känner för att göra en god insats, hör av er till mig omgående, tackarrrr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0