Bojkotta datorn, och leva med tv:n

Fram tills idag så har jag varit dator fri i hela 3 dagar. Jag har visat min stöniga sida, och ville bevisa för mor och far att jag inte ALLS är beroende av datorn. Och ni ser, jag är inte beroende(a)

Idag har jag shoppat julisklappisar, och en mycke najjsig skjorta med storlek L på:O mycket coolish^^
Och vem var mitt sällskap mån tro? Jo, Leila, hon är förövrigt rätt så mega trött på mig, för jag har kört med henne hela dagen. Förlåt Leila, och Tack så mycket Leila;D

Annars så är skolan i princip slut, muy bien amigos, bara några softa dagar kvar, dom kan jag leva med faktiskt. Sedan är det jul. Me like, very mucho^^
Och sedan är det nyårsafton, najjs najjs,  hoppas jag:D
Och sedan är det en vecka kvar av lovet. Gött som fan!!

Mycket stall blir det dock på lovet. Jobba lördag, sedan dressyrläger någon gång i slutet av veckan, och sedan jobba igen. Har inte kollat upp det där än, men risken finns att jag kommer vara i stallet från sju på morgonen till nio på kvällen. Guuuuud så mysigt^^ men det blir nog bra det där:)

Nu har jag suttit här för länge, pussis


Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll :)

2007-12-18 @ 19:04:22
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0