The End!!

En sväng på stan vart det idag, med lilla mammsen. Och som jag nämt tidigare så blev det inte så mycket shoppat för min del. Men min kajal som jag köpte när ja gick i fyran/femman? tog slut idag, rätt bra gjort eftersom att jag typ använt den varje dag sen dess...
Hursom helst så införskaffade jag en ny sådan, och en ögonbryns penna, två linnen och en halsduk, så lite saker blev det. Sedan hittade jag ett par skor, men jag var tveksam så jag köpte dom aldrig:/
Sedan blev det en tur till stallet, gick inte lika bra som förra veckan dock men men, man kan inte ligga på topp jämt, men det gick inte dåligt heller så att;D
Jag rev mej dessutom på en sömm!!!! En såndär spik som hästskon sitter fast med, hur jag lyckades? Fråga mej inte för jag vet inte själv, men jag fick för mej att häst rackarn ville lägga sej på mej, och sen ledde det ena till det andra ni vet, haha, och det DÄR lät INGE bra!!!!

SOMMARLOVET ÄR HÄRMED SLUT!!!!
Fruktansvärt tragiskt är det!!! Usch och FY!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0