Promenader, Cyklister och Mat

Ännu en arbetsdag avklarad, nästan så att man börjar få dåligt samvete, tänker på alla som jobbar och sliter, och själv sitter man här...Så därför bestämde jag nu att jag ska ägna er duktiga arbetare en liten tanke, jag beundrar er!!
Har gått en långispromenadis idag, var nästan uppe på Kronoparken, det ni gått folk, ett riktigt trevligt ställe, faktiskt, sedan gick jag förbi Granhult, himla brat-ställe de där, nej inga fördomar här inte!!
Sedan fortsatte min promenad på banvallen, som förövrigt är ganska mysig så här på sommaren, och om man fantiserar riktigt mycke så kan man se ett tåg komma bakom varje krön, vackert :'D!!
När jag väl kom hem, tog jag min cykel och cyklade ner till stan med min kära mor och bror, för att möta upp mormor. Vi skulle nämligen äta lunch på kebabhouse, en ceasar-sallad blev det. Som om jag inte hade fått nog med motion idag kom, damerna på att det skulle va mysigt att drick kaffe på Råtorpscafé och blicka ut över älven..
Jaha, så då var det bara att sätta sig på cykeln igen, och cykla dit, väl där blev det en latte och en kanelbulle, det var gott, faktiskt, därefter bar det iväg hem, och här är jag nu, ganska händelserik dag, inte sant?
Och än är ju inte dagen slut, mycket spännande!!
Funderar på att gå och ringa den där människan ni vet, som aldrig hör av sig, men jag vet inte jag, kanske borde vänta lite till? Jaja, får se hur jag gör, det är ju också ganska så spännande i sig...

Så ligger det till, det enda jag önskar nu är vädret kan bestämma sig!! Är det för mycke begärt, va??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida, din kära josefine kusin vitamin är ju på besök från stockholm :O

2007-08-02 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0