Latexhandskar, kossor, och jobbiga kärringar

Så trött som jag var när jag kom hem förut idag, har jag inte varit på länge, slocknade som ett ljus i soffan xD

- Jag känner mej som en kossa när jag gör så här...
- Jasså? Du med, jag vågade inte säga nått för jag var rädd att det skulle låta dumt om jag sa att jag kände mej som en ko...

Jag vet att man inte ska dra interna skämt i en blogg, men jag var bara tvungen, det var så himla kul, eller det var kul då iallafall...
När man är övertrött så blir det mesta kul i si så där ett par minuter, sedan så blir man tyst och blänger surt istället, snacka om tvära vändningar.
Kan också meddela att latex handskar är himla roliga att leka med, man blåser upp dom och sen blir det söta gubbar, eller kycklingar i det här fallet, Kalle heter han, jätte söt. Fast han kanske är död nu, det är inte alla som uppskattar latexkycklingar på diskbänken xD hahahaha
Så har ni tråkigt någon gång så vet ni vad ni ska göra, fatta va kul mattanterna måste ha, som jobbar i köket varje dag, hahah

"Jobbar ni inte nu igen"
"Jag ska skriva i erat intyg att ni bara leker på arbetstid"
Men nu är grejjen den att det inte finns så mycket att göra, leka och käka hårtbröd och lyssna på en jobbig tant är liksom vårt jobb, det bara är så, det är inte vårt fel, FAKTISKT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0