Kloka ord från en mindre begåvad...

Jag har funderat på en sak. Jag vet låter helt otroligt, men det är faktiskt sant.
Tänk er alla som blir kära, som tycker att det är så grymt pinsamt att prata med den personen (jag erkänner, jag är en av dom). Hur som helst så borde det inte vara så...
Man vågar inte prata med personen ifråga för att man är rädd att säga fel saker som gör att han/hon inte gillar en tillbaka, MEN, om han/hon inte gillar en för den man är så är det ju inget att ha eller hur?!
Så det här borde inte vara ett problem, men det är det...vad kan det bero på då?
Titta inte på mej, jag har inget svar, jag är ingen bok som talar om hur man ska göra, och vad saker beror på, det får ni klura ut själva, spännande va?
Men vad jag ville komma med var att: Man borde bli/va kär i den personen som man kan prata med utan att något är pinsamt, men det kanske vore alldeles för enkelt?? 
Svar: JA

Vi är inte födda för att leva ett enkelt liv, Vi är födda för att lära oss att klara av motgångar, så vi är förberedda inför......inför vaddå? Graven`??
Ska vi ta det där med meningen med livet när vi ändå håller på?
Tror inte det, på tok för djupa saker, vi spar det till ett djupare tillfälle, för som ni kanske märker så är jag ganska så flumm just nu, så jag ska gå och sussa...

"HA, skrämde jag dej eller!?MES!!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0