Jag är på G

Min första lektion som senior är avklarad, och fy fan vad bra det kändes och gick =D
Jag vet inte vad som har hänt, men så här bra har jag aldrig varit, allting bara klaffar precis som det ska, visst några detaljer fick jag fin putsa, men känslan av att allting funkar är så himla härlig.
Om det fortsätter så här så kommer jag bli farlig, haha fan vad jag skryter, men självförtroendet är på topp just nu!!
Helt plötsligt så känner jag av min båda sittben, och jag spänner mig inte i axlarna, jag är sjukt avslappnad, och jag tittar upp, och jag är helt lyrisk...måste börjar tävla snart, måste komma över min rädsla!
Hej hopp i galopp, jag är på topp!! mohahah

Nej men den här dagen har varit lyckad, och imorn ska jag till Bergvik för att checka höstjacka, och sedan ska jag på höstmarknad.
Mina vänner det är bara att inse att hösten är här och knackar på vår dörr, det luktar till och med äpplen ute. Då har det gått långt...

Kommentarer
Postat av: Pjuppie

Neeeeej, jag vill ha mer sommar :C
Ge mig lite sol!

2007-08-18 @ 13:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0