HATA HATA HATA!!!!!!!!

Är på sjukt dåligt humör!!! Jag vill bara skrika, sjukt trött på mej själv!!!!!!
Jag vet inte vad jag vill, vet inte vad jag känner, vet bara att jag inte kan glömma allt som jag vill göra!!!
Jag har lust att ställa mej och skrika rätt upp och ner, sedan skulle det vara rätt skönt att få slå på nått också...
Om jag slår mej själv tillräckligt hårt i huvudet så kanske jag drabbas av minnesförlust, skulle vara rätt najs...
Ghaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Jag är sååååå arg, och allmänt sur, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag får paanik!!!!!
Hata tankar, hata känslor, hata allt!! HATA HATA HATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är jävligt trött också, kan bero på det, men jag vet att jag vill glömma vissa saker imorn ändå!!! Dölja vad jag känner, inte visa någon....försent...
Fan vad lätt det skulle vara om man inte kände något alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0