Giftigt

I går red jag en stel arab, fy tusan! Det gick så sjukt dåligt, hata araber, (No fence, leila;D)! Men hästar från arabvärlden kan bara ta sig någonstans, dom är sjukt överskattade!!

Imorgon har jag stalltjänst, och jag kommer kanske inte överleva, för det första så börjar jag 07.00, för det andra så ska jag fodra dom där idioterna till djur, dom sparkar som svin, men jag återkommer imorn med information om hur det gick, om jag lever vill säga...

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, ba

*Visslar*
 lalala

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah agillar att du skrivit inget staket leila ;D hahahahha ursäkt amen dte var så roligt =D

2007-08-29 @ 19:25:24
Postat av: ika

det var från mig btw ;P

2007-08-29 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0