2 kilo bänkpress och världens träningsvärk

Då har man jobbat klart för den här sommaren då. Känns bra faktiskt, det var en intensiv vecka, men jag ska inte klaga, för jag tyckte faktiskt det var kul =)
Just nu är jag sjukt trött, dessutom har jag världens träningsvärk, farligt med "body pump", haha men tar man 2 kilo i bänkpress så är det nog dags att börja träna... Men till alla er som sitter och skrattar åt min svaghet just nu så vill jag bara göra er uppmärksamma på att jag hade orkat mer, om det inte hade vart så att vi skulle göra andra övnigar också med skivstången, SÅ DET SÅ!! Har faktiskt tagit 20 kilo en gång, men det var knappt, men ändå!!! Jag är ingen muskelknutte!!

Imorn ska jag träffa Emma, är det tänkt iallafall, får la se vad vi hittar på...spännande, det blir sista gången man ser henne innan hon sticker till hemska Sunny beach, så därför förtjänar hon att bli publicerad:
image14

Här är hon tillsammans med sin pojkvän Enrique Iglesias (mobba inte stavningen), tyvärr så kunde han inte närvara i egen hög person under fotograferingen, men en bild säger mer än tusen ord.
(Ni kan även kalla henne för Miss Match!! Haha det ska bli kul att se om hon lyckas!!! hahahahaha)

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0